Hoi Simyo'ers,
Mijn telefoon accepteerd wel de unlock code voor de sim, maar daarna geen service en de pin die jullie gestuurd hebben wordt niet herkend.
Ik heb resetten en dergelijke al geprobeerd, alsmede syncen met iTunes. So far, no luck.
Gaat om de iPhone 5c.
Kunnen jullie mij helpen?
Vriendelijke groeten,
Sherwood
Bladzijde 1 / 1
Man, vandaag telefoon erg gemist. Tig keer forums gecheckt, waarneer ik maar kon, maar nope. Hoop dat ik er morgen toch weer over kan beschikken.
Andere contactmogelijkheden zijn toch niet nodig gezien de reacties hier? IE jullie kunnen zo bij alle gegevens die je nodig hebt. Bellen gaat namelijk even niet lukken... 😛
Andere contactmogelijkheden zijn toch niet nodig gezien de reacties hier? IE jullie kunnen zo bij alle gegevens die je nodig hebt. Bellen gaat namelijk even niet lukken... 😛
Reactie hier bleef helaas uit.
Inmiddels met geleende telefoon klantservice maar gebeld. Die komen er, na wat tests, ook niet uit en moeten verder kijken.
Hopelijk binnenkort weer goed Simyo contact. 😞 Jammer!
EDIT: Inmiddels nu na een reset werkt de "lijn"! Was rare mixup en reset was nodig. Nu gefixed! Happy!Â
Inmiddels met geleende telefoon klantservice maar gebeld. Die komen er, na wat tests, ook niet uit en moeten verder kijken.
Hopelijk binnenkort weer goed Simyo contact. 😞 Jammer!
EDIT: Inmiddels nu na een reset werkt de "lijn"! Was rare mixup en reset was nodig. Nu gefixed! Happy!Â
Hoi Sherwoord, welkom op het Simyo forum.
Als eerste wil ik zeggen dat ik blij ben dat je probleem inmiddels is opgelost :)
Hier op het forum doen we ons best om binnen een dag een reactie te geven op een vraag of een topic. We beginnen daarbij met de oudste topics en werken zo naar de nieuwste toe. Nu is bij jou het ongelukkige geval dat je zelf twee keer na een dag een reactie gaf en zo weer bovenaan het rijtje kwam, in plaats van onderdaan... 😞
Als eerste wil ik zeggen dat ik blij ben dat je probleem inmiddels is opgelost :)
Hier op het forum doen we ons best om binnen een dag een reactie te geven op een vraag of een topic. We beginnen daarbij met de oudste topics en werken zo naar de nieuwste toe. Nu is bij jou het ongelukkige geval dat je zelf twee keer na een dag een reactie gaf en zo weer bovenaan het rijtje kwam, in plaats van onderdaan... 😞
Ah, ok, dat zal ik onthouden voor een (onverhoopt) volgende keer dan. Dacht gewoon een update te geven en te checken of jullie alle benodigde gevens hadden. Wellicht idee om die regel in beeld te zetten bij het posten.
In ieder geval fijn dat het nu gefixed is.
Have a nice day!
In ieder geval fijn dat het nu gefixed is.
Have a nice day!
In ieder geval fijn dat het nu gefixed is.
Have a nice day!
We gaan gewoon ons best doen om op werkdagen álle topics binnen 24 uur te behandelen ;)
Prettig weekend!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.