Net mijn nieuwe simkaartje in mijn nieuwe iphone 5s geplaatst. Allereerst uiteraard geactiveerd. Mijn Simyo geeft status actief. Maar als ik probeer te bellen krijg ik de melding "Wegens administratieve redenen buiten werking gesteld".
Toestel al uit en aangezet maar ik blijf dit houden, wat doe ik verkeerd?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Neptunus,
Welkom op het forum :)
Erg vervelend dat je niet kunt bellen. Ik moet zeggen dat ik niets vreemds zie, je aansluiting is goed geactiveerd. Zou je een aantal dingen willen testen?
Heb je al gesynchroniseerd met iTunes? Zou je daarna je telefoon uit/aan willen doen?
Is je telefoon simlockvrij? Waar heb je je iPhone gekocht?
Wil je je je simkaart in een andere telefoon te doen? Werkt de simkaart van Simyo in een andere telefoon, dan is er iets met je telefoon aan de hand. Werkt de simkaart niet in een andere telefoon, dan is je simkaart stuk...
Zou je willen laten weten wat er uit deze testen komen?
Erg vervelend dat je niet kunt bellen. Ik moet zeggen dat ik niets vreemds zie, je aansluiting is goed geactiveerd. Zou je een aantal dingen willen testen?
Heb je al gesynchroniseerd met iTunes? Zou je daarna je telefoon uit/aan willen doen?
Wil je je je simkaart in een andere telefoon te doen? Werkt de simkaart van Simyo in een andere telefoon, dan is er iets met je telefoon aan de hand. Werkt de simkaart niet in een andere telefoon, dan is je simkaart stuk...
Hoi Neptunus,
Ik heb niks getest, vanmorgen jullie helpdesk gebeld ze zouden er naar kiijken en een mail sturen. Na een uurtje een mailtje ontvangen dat mijn account geactiveerd was.
Problem solved. Bedankt voor je inzet.
Hey Neptunus,
Dank je voor je terugkoppeling!
Ik zie dat Dries zijn reactie heeft geplaatst vlak nadat onze IT afdeling je aansluiting geactiveerd heeft inderdaad. Nogal wiedes dat ie niets geks zag, haha!
Dank je voor je terugkoppeling!
Ik zie dat Dries zijn reactie heeft geplaatst vlak nadat onze IT afdeling je aansluiting geactiveerd heeft inderdaad. Nogal wiedes dat ie niets geks zag, haha!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.