Skip to main content
jammer dat ik hier ook tegen aanloop. Temeer omdat Simyo op de hoogte is van de oorzaak. Even in julli email vermelden dat je na moet gaan og je telefoon simlock vrij is. Ik heb een prepaid telefoon van 3 jaar oud bij de kijkshop. Kost me dus weer 3 dagen extra zonder dat ik bereikbaar ben.

Misschien toch maar eens vermelden? Jullie willen toch je dienstverlening optimaliseren?
Hoi Vors,



Welkom op het Simyo Forum! Wat balen dat je telefoon deze melding geeft als je je simkaart plaatst.



Deze melding wordt gegeven door telefoons die zijn voorzien van een simlock. Dit is een beveiliging die door sommige providers op telefoons wordt geplaatst, waardoor een simkaart van een andere provider niet zomaar in de telefoon kan worden gebruikt. Om de simlock te verwijderen kun je contact opnemen met je eerste provider waarmee je de telefoon voor het eerst gebruikt hebt. Zij kunnen je voorzien van de unlock-codes waarmee je de telefoon kunt ontgrendelen voor je Simyo simkaart.



Momenteel zijn er nog maar weinig providers die hun telefoons nog voorzien van een simlock. Het is dus nu in bijna alle gevallen zo dat onze Prepaid-simkaart wel direct te gebruiken is na ontvangst. We zullen voor je nagaan of het mogelijk is om hier duidelijker in te zijn.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Els

Reageer