.

Beantwoord

Wat moet ik doen met oude simkaart?

  • 22 August 2017
  • 13 reacties
  • 5564 Bekeken

Hallo,

Ik heb een iPhone SE aangeschaft die mijn oude iPhone 4s gaat vervangen.
Blijkt dat ik voor de nieuwe iPhone ook een nieuwe simkaart nodig heb.
Die heb ik al aangevraagd. (En ook al ben ik al jaren simyo-gebruiker; blijkbaar kan die niet gratis vervangen worden.)

Mijn vraag is: wat moet ik doen met mijn oude simkaart, als ik de nieuwe heb geactiveerd?
Wordt de oude kaart automatisch gedeactiveerd, of moet ik hem zelf onbruikbaar maken?

groeten,
Hans
icon

Beste antwoord door Els 22 August 2017, 14:12

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi hansvh,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Wat ontzettend leuk dat je een nieuwe iPhone hebt gekocht! Ik kan me voorstellen dat je die zo snel mogelijk in gebruik wilt nemen.

Op het moment dat je de vervangende simkaart activeert, dan komt je oude automatisch te vervallen. Ik zie dat je je nieuwe simkaart al hebt ontvangen en zelfs al hebt geactiveerd. Wellicht heb je zelf dus al gemerkt dat je oude simkaart niet meer actief is. Deze kun je in principe weggooien. Of bewaren, als je dat wilt. 😉

Een vervangende simkaart kost inderdaad €5,-, ze zijn voor ons natuurlijk ook niet gratis. Omdat ik zie dat je inderdaad al een hele lange tijd bij de Simyo-familie hoort, maak ik vandaag een uitzondering voor je. We zijn natuurlijk ontzettend blij dat je al zo lang bij ons bent. Ik ga de kosten voor de vervangende simkaart verwijderen. Dit kun je op je volgende factuur terugvinden via het tabblad Facturen op Mijn Simyo. De factuur van augutus komt halverwege september online te staan.

Heb je hier nog vragen over? Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Groetjes,
Els
Hoi Els,

Wat een service, ontzettend tof!
Dank je wel.


groeten,
Hans
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hansvh,

Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. :D

Heel graag gedaan namens Els!

Groetjes,
Asma
Hallo, ook ik heb een nieuwe mobiel en moest daarvoor een nieuwe nano kaart. Die had ik nog niet, zo oud was mijn kaart al, of zo lang ben ik al klant 😀. Ik heb mijn oude verknipt en moest wel een nieuwe bestellen. Ook ik vond dat 5 Euro veel is, zeker dat het niet mijn fout is dat kaartje niet past. Uiteindelijk heb ik kaartje nu binnen maar oude toch nog aan het werk gekregen, wat doe ik nu?
Groetjes Ellen
Reputatie 5
Badge +9
Hoi 1965Miep,

Wat leuk dat je een nieuwe mobiel hebt.

Kon je van je oude simkaart toch nog het juiste formaat maken? Ik zie wel dat de andere simkaart geactiveerd is. Gebruik je nu de vervangende simkaart? In dat geval kan je de oude simkaart weggooien, omdat deze het niet meer doet.

Groetjes,
Caspar
Ja, de oude kon ik op formaat knippen en was wat dik, dus toch de nieuwe maar geïnstalleerd. Maar dat het 5 euro moet kosten als vaste klant zijnde, vind ik een slechte zaak.
Oude is al weggegooid.
Bedankt voor je reactie.

Groet,
Ellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ellen,

Fijn dat alles tenminste weer werkt 🙂 Dat is het belangrijkst. Ik heb die kosten van € 5,- voor je vergoed omdat je zo lang klant bent. Je zult dit terugzien op je augustus-factuur.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Dank je wel, dat is netjes. Weer een reden om klant te blijven.
Vriendelijke groet
Ellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ellen,

Graag gedaan 😃

Laat jij het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Op zoek naar een antwoord op de vraag: 'Wat moet ik doen met oude simkaart?' vond ik deze communicatie op het forum. Fijn zo snel een antwoord te vinden op mijn vraag :-)

Ook ik heb net een nieuwe telefoon waar een nanokaartje in moet en ik had nog een SIM kaart die niet paste, dus een nieuwe besteld (en reeds geactiveerd). Destijds toen ik mijn abonnement afsloot bij jullie waren er nog geen nanokaartjes. Ben al jaren een erg tevreden klant van Simyo en de service die jullie bieden; mijn complimenten!. Dat een nieuwe SIM kaart 5 euro moet kosten vind ook ik een beetje jammer.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes, Paula
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Paula B,

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt!

Ik zie inderdaad dat je al heel lang gebruik maakt van een oude simkaart. Goed van je dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Ik ga voor jou de kosten van de simkaart verwijderen. De volgende keer dat je een vervangende simkaart zal bestellen moet je er helaas wel voor betalen. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Dank je, Caspar; dat is superservice! :-)
Helemaal helder; geen vragen verder.

Groetjes, Paula
Reputatie 6
Badge +5
Goed om te horen, Paula B. Namens Caspar graag gedaan 🙂 Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels

Reageer