Skip to main content
Hoe kan ik mijn sim deblokkeren nu er staat: geblokkeerd met puk neem contact op met de server.
Als ik deze melding juist interpreteer heeft het er alle schijn van dat je door het ingeven van een foutieve PUK-code, de code om een geblokkeerde simkaart te unlocken, je simkaart 'voorgoed' hebt geblokkeerd. Nu zul je bij Simyo een nieuwe vervangende simkaart moeten aanvragen a eenmalig EUR 5,00.



Heb je meerdere malen een pukcode getracht in te voeren nadat je toestel was geblokkeerd? Mocht dit niet het geval zijn en je nog een pukcode kunt invoeren, deze kun je vinden in je Mijn Simyo.



NB Wellicht mosterd na de maaltijd, zorg er altijd voor dat je toestel is vergrendeld zodra je deze in een broekzak of handtas stopt. Want ook een handtas of broekzak kan zelf pincodes invoeren.....
Hoi brenttt,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je simkaart is geblokkeerd!



Kun je jouw simkaart nog wel deblokkeren met een pukcode? Dan kun je de pukcode opvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Daar staat de pukcode die je dan moet invoeren.



Heb je de pukcode al meerdere malen verkeerd ingevoerd en kan je er dus helemaal niet meer in, dan moet je helaas een nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.



Laat je weten wat het probleem exact is.



RicoK, dit is echt wat je verwacht van een Forum expert. Puike werk.



Groetjes,

Ilias

Reageer