.

Beantwoord

Wat kan ik doen als mijn pukcode niet werkt?

  • 5 June 2016
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
hoi ik heb via mijn simyo mijn pukcode opgezocht maar deze werkt niet als ik hem op mijn telefoon invul en wil graag weten wat ik nu nog kan doen
icon

Beste antwoord door volleman 5 June 2016, 12:12

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Weet je zeker dat je op dat moment inderdaad de pukcode moet invoeren? Normaal gesproken wordt er eerst om de pincode van de sim gevraagd, en pas als dat drie (?) keer fout is gegaan wordt de pukcode gevraagd.
Badge
ja heb namelijk al 3 keer de pincode verkeerd in gevuld
Controleer eens of het simkaartnummer op de sim overeenkomt met het simkaartnummer op mijn simyo..
Tabblad instellingen, simkaart.

Komt dit niet overeen dan zal het idd niet lukken..
Laat ff weten hoe het zit..
Badge
klopt ook allemaal had gelezen dat het ook aan de telefoon kan liggen is een samsung s4 eens in een andere telefoon proberen
Dat kan ja ! Niet meer aan gedacht, maar dat kan het heel goed zijn !
Badge
het is gelukt bedankt !
het is gelukt bedankt !
Je beseft toch wel dat jij de oplossing, het beste antwoord, hebt aangedragen? Dus jij bedankt ! 🙂 Moet het toch eens wat beter opslaan in "mijn microSD". 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Volleman,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat de pukcode niet direct werkte! Zoals je ziet heb ik jouw eigen bericht als antwoord gemarkeerd 😃 Jij hebt, zoals Friesian aangeeft, de juiste oplossing aangedragen in dit geval. Heel fijn om te zien dat het in een andere telefoon wel gelukt is. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

@Wimj12 & Friesian, bedankt voor jullie tips en tricks :D

Groetjes,
Angela

Reageer