.

Beantwoord

Wat kan ik doen als mijn pukcode niet werkt?

  • 28 May 2016
  • 1 reactie
  • 617 Bekeken

ik wist men wachtwoord niet meer maar toen ik men pukcode in voerde deed die het ook niet, wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Ilias 30 May 2016, 10:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi larshakkers!

Welkom op het Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je pukcode niet wordt geaccepteerd door je toestel. Dat is niet handig.

Ik neem aan dat je met je wachtwoord het wachtwoord van Mijn Simyo bedoelt, zodat je de pukcode kon opvragen via Instellingen > Simkaart > Pukcode. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via het inlogscherm via de optie 'wachtwoord vergeten'.

Als je toestel de pukcode niet accepteert dan is het sterk aan te raden dat je de simkaart plaatst in een ander toestel en daar de pukcode invoert. Hierna krijg je de vraag om een nieuwe pincode in te voeren en vervolgens te bevestigen. Als je dit hebt gedaan kan je de simkaart weer plaatsen in je eigen toestel. Ik verwacht dat de simkaart dan weer naar behoren werkt. Als dat niet werkt en je komt er echt niet uit, dan kun je mij een privébericht sturen met de laatste drie cijfers van jouw pukcode. Graag wil ik dan ook je type toestel weten. Ik help je dan graag verder.

Als je de pukcode 10 keer verkeerd hebt ingevoerd dan vrees ik dat je een nieuwe simkaart moet aanvragen, omdat de simkaart permanent wordt geblokkeerd als de pukcode te vaak foutief wordt in gevoerd.

Laat je weten of je eruit komt?

Groetjes,
Ilias

Reageer