Telkens krijg ik nadat ik me pincode invoer een scherm met de vraag of ik SIM service inlock PIN wil invoeren, maar elke code die ik ervoor gebruik komt niet overheen met wat mijn mobiel vindt. Heb je hier een verklaring voor?
Vriendelijke groeten,
Benjamin
Bladzijde 1 / 1
Hoi Benijbent, leuk om je op het forum te zien 🙂
Wat vervelend dat het activeren van je telefoon niet helemaal goed gaat. Ik kan aan je gegevens zien dat je net een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, is dat omdat een nieuwe telefoon hebt? Tijdens het activeren heb je van Simyo een e-mail gekregen met je pin/puk-code. Als deze pincode niet werkt, vrees ik dat we te maken hebben met een Simlock op je telefoon. Dit is een blokkade die is afkomstig van een provider, die graag wil dat je alleen hun simkaarten in de telefoon gebruikt.
Zou je me willen laten weten of het klopt dat je een nieuwe telefoon hebt?
Wat vervelend dat het activeren van je telefoon niet helemaal goed gaat. Ik kan aan je gegevens zien dat je net een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, is dat omdat een nieuwe telefoon hebt? Tijdens het activeren heb je van Simyo een e-mail gekregen met je pin/puk-code. Als deze pincode niet werkt, vrees ik dat we te maken hebben met een Simlock op je telefoon. Dit is een blokkade die is afkomstig van een provider, die graag wil dat je alleen hun simkaarten in de telefoon gebruikt.
Zou je me willen laten weten of het klopt dat je een nieuwe telefoon hebt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.