Skip to main content
hoi, mijn simkaartnummer uit my simyo klopt niet volgens mij, kunnen jullie me hieraan helpen?
Waarom zou die niet kloppen? Simkaartnummers van Simyo bestaan uit 8 cijfers.
omdat ik over wil stappen en het nummer wat op my simyo staat niet werkt..
Kun je beter even contact opnemen met de nieuwe provider. Misschien gaat er bij hun wat fout.
ik heb het gevonden.

het nummer klopte inderdaad echter valt simyo onder het kopje "kpn", nu loopt ie door en lekker terug naar Vodafone=dekking, service, grootste 4G ter wereld.
maar toch bedankt uiteraard:)
Hoi Patrick1971,



Welkom op het Simyo Forum! Jammer om te lezen dat je ons alweer gaat verlaten. 😞 Uiteraard wil je dat ook dit gewoon soepeltjes verloopt.



Het simkaartnummer dat je bij de aanvraag voor nummerbehoud kunt invullen, is inderdaad te vinden op Mijn Simyo. Met deze gegevens controleren we ook de aanvragen die we van andere providers ontvangen. Indien hier iets verkeerd staat genoteerd, wijzen we de aanvraag automatisch af. Ik lees dat het inmiddels gelukt is om de aanvraag nummerbehoud in te dienen. In mijn systeem zie ik echter geen verzoek vanuit Vodafone staan. Kan het zijn dat het om een ander nummer gaat dan dit Forum-account op Mijn Simyo? Als het gaat om een ander telefoonnummer van Simyo, dan wil ik uiteraard voor je nakijken of alles goed gaat. Stuur me in dat geval via een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer toe. 🙂



Heb je hier nog vragen over?



@ Ray, bedankt voor je uitleg! :)



Groetjes,

Els

Reageer