Skip to main content
Ik wil overstappen naar een andere provider, met nummerbehoud.

Daarvoor heb ik niet het 8-cijferige simkaartnummer nodig, dit wordt niet herkend, maar het 'volledige simkaartnummer'.

Kan ik deze ergens vinden, of kunnen jullie die mij toesturen?





Edit: Provider is Ben, waarmee ik hierover al contact heb gehad. Ze sturen me terug naar Simyo
Dat 8 cijferige nummer is correct, probleem ligt bij de andere provider. En dat is BEN want die heeft al maanden een probleem de 8 cijferige nummers te herkennen die KPN en Simyo hebben. Kortom even contact opnemen met de nieuwe provider.
Daar twijfelde ik al over, de andere provider is inderdaad BEN.



Daar heb ik de afgelopen tijd al verschillende keren contact mee gehad, en de situatie uitgelegd. Ze verwijzen me vervolgens wel weer terug naar Simyo om hier een (ander?) simkaartnummer te halen wat ze wel kunnen gebruiken, ik zal ze er nog een keer op aanspreken..
Hoi RensV,



Zo te zien heeft Raytje je vraag al perfect beantwoord (waarvoor dank Raytje!). Er is inderdaad iets mis in het systeem bij je nieuwe provider, waardoor een bestelling met nummerbehoud moeilijker is gemaakt. Helaas kunnen wij in dit geval niets extra voor je doen, behalve te hopen dat je toch overweegt om toch bij Simyo te blijven 😉.



Groetjes, Tiury
Wel raar. Je hebt een probleem met je eigen systemen. Dit is al maanden bekend maar legt de "schuld" bij een ander. BEN wilt graag nieuwe klanten merk ik 😃 😉
Ik zou kunnen zeggen: Ik BEN er wel content mee. Maar dat doe ik niet, natuurlijk. Klanten zijn hier de dupe van.

We lezen gelukkig wel dat er actie wordt ondernomen.

Reageer