.

Beantwoord

Wat is een simkaart fee?

  • 23 January 2016
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Badge
in november wordt er een bedrag van eu 10 afgeschreven voor simkaart fee, wat houdt dat in?
icon

Beste antwoord door Estelle 24 January 2016, 11:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat is een weergave fout. De simkaart die je besteld hebt kost 5 euro en dat is ook wat je betaald.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi pvsaarloos,

Welkom op het Simyo Forum!

Simkaart fee zijn de kosten voor een (vervangende) simkaart. In jouw geval zie ik niet terug dat jij een vervangende simkaart besteld hebt. Ik zie ook niet dat er kosten hiervoor in rekening gebracht zijn. Gaat het wel om de aansluiting waar je mee ingelogd bent op het Forum?

Groetjes,
Estelle

@Raytje: het kan inderdaad een weergavefout zijn, maar als er echt €10,- op de factuur staat, dan is er 2 keer een vervangende simkaart besteld 😉. In ieder geval bedankt voor je goede hulp 😃.
Hoi Estelle,

Er is een tijd sprake geweest dat als een klant een simkaart bestelde deze 2x op de factuur stond maar 1x werd geincasseerd. Dat is wat ik bedoelde met weergave fout. Er stond dan;

1x bestelling simkaart (of iets wat daar op lijkt.)
1x Simkaart fee.

Ik heb nooit een bericht gezien, misschien gemist, dat dit was opgelost.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Pvsaarloos,

Er is inderdaad een tijdje een weergave fout geweest, zoals Raytje aangeeft. Ondanks die fout zou het wel maar één keer afgeschreven moeten zijn. Gaat het om het nummer waarmee je op het forum zit? Dan kijk ik het nog even voor je na.

Groetjes, Angelica

Reageer