Skip to main content
Ik heb zaterdag een vercangende sim card aangevragd (heb nu een nano sim nodig) echter heb ik geen bevestiging voor mijn bestelling ontvangen (dus geen email gekregen ofzo) 



Is mijn bestelling wel geplaats? En wanner kan ik de vervangende sim kaart in mijn brivenbus verwachten?



Groetjes :-) 
Hoi ChocolateLover,



Mijn antwoord komt een beetje als mosterd na de maaltijd ben ik bang ;)

Gisteren heb je namelijk al je vervangende simkaart binnengekregen en geactiveerd. Werkt ie naar behoren?
Ja, ik had in eerste instantie wel probleemen met het mobiel internet, maar dat heb ik wel kunnen oplossen :-)



Niettemin bedankt voor je reactie, en bedankt aan simyo voor de onzettend snelle verzand! 
Hoi ChocolateLover,



Graag gedaan en bedankt voor je bericht.



Blij om te horen dat je simkaart op en top werkt :)





PS: Verzand = antwoord ? 😉

Reageer