Skip to main content
Hoi,



Ik heb eerder een nano-simkaart besteld omdat ik dacht ik een Iphone zou nemen maar dit is niet het geval. Nu wilde ik dus een microsimkaart bestellen. Ik heb daarop geklikt op vervangende simkaart bestellen. Echter krijg ik nu de melding dat ik al een vervangende simkaart heb besteld? Ik kan nu nergens zien of ik een vervangende microsimkaart heb besteld? IK heb ook geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks gekregen?

Aangezien mijn abbonnement over een paar dagen ingaat hoop ik dat jullie me snel meer duidelijkheid kunnen geven?



Groetjes

Kathelijn
Misschien dat een moderator hier morgenochtend nog iets aan kan veranderen, zodat je ipv een nano- een micro simkaart krijgt toegestuurd.

Succes!
Hoi kathelijntje, leuk om je weer eens terug te zien op het forum 🙂



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "simkaart" subforum.



Uit mijn gegevens blijkt dat je vanmorgen contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft hier bevestigd dat je microsimkaart bestelling goed is ontvangen en ook al is verzonden 🙂 Dit duurt uiterlijk 2 werkdagen.



Laat je ons weten als je de simkaart hebt ontvangen?



Bedankt voor je reactie, koorelle! 🙂

Reageer