Skip to main content
Ik kan nergens in Mijn Simyo vinden wat de levertijd is van een vervangende simkaart. Dus vraag ik het hier maar; wat is de levertijd van een vervangende simkaart?
Drie werkdagen maximum.
Oke bedankt!



@Simyo; voeg deze info aub toe op de pagina. Ik ben vast niet de enige die me dit afvraagt.
Oke bedankt!



@Simyo; voeg deze info aub toe op de pagina. Ik ben vast niet de enige die me dit afvraagt.



Wanneer je bovenin op Service klikt dan kun je het een en ander vinden.

Zie de tags bovenin ongeveer op https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-duurt-het-voordat-ik-het-startpakket-37?c=22
Hoi steefv,



Welkom op het forum.



Zo te lezen heb je al antwoord gekregen van Scotsman en Friesian :)



De levertijd van een vervangende simkaart is maximaal 3 werkdagen. Je krijgt dit in beeld te zien nadat je de aanvraag verstuurd hebt.



Je hebt gisteren de simkaart aangevraagd. Vandaag is het naar je verstuurd. Morgen anders zaterdag kan je hem verwachten.



Is je vraag zo beantwoord?
Ik vorig weekend een simkaart nano besteld en nog niet ontvangen. Hoe kan ik checken of bestelling niet goed is gegaan? (Heb in tussentijd mijn adres LATEN veranderen omdat dit niet kon in jullie systeem. Vermoed dat daar wat mis is gegaan)
Hoi lyna,



Welkom op het forum.



Ik zag dat het laten aanpassen van je adres is gelukt. Je nano simkaart is vandaag verstuurd. Je kan het binnen 3 dagen verwachten.



Laat je ons weten wanneer de nieuwe simkaart binnen is ?

Reageer