Skip to main content
Hallo,



ben van plan om tzt een iphone aan te schaffen waar dan een nanosimkaart in moet, is het verstandig om deze alvast te bestellen of moet de vervangende kaart binnen een bepaalde periode ge-activeerd worden ? Ik heb namenlijk geen idee wanneer de iphone beschibaar wordt.

Alvast bedankt voor de info !



grt



Bernie
Ik zou wachten tot je de iPhone hebt, een vervangende simkaart heb je namelijk binnen 2 dagen in huis (wel even checken of Simyo je huidige adres in hun systeem hebben anders sturen ze de sim naar je oude adres).
Hi, dank voor je antwoord, maar ik zou toch graag van iemand van Simyo horen hoe lang van te voren je dit kan regelen, zit straks liever niet 2 dagen te wachten.
Volgens forum moderator -Kim heb je twee maanden de tijd om een vervangende simkaart te activeren, daarna kan je het proberen maar of het lukt moet je afwachten.



https://forum.simyo.nl/simkaart-86/mijn-vervangende-nano-simkaart-activeren-20955/#post73029
Hi, dank voor je antwoord, maar ik zou toch graag van iemand van Simyo horen hoe lang van te voren je dit kan regelen, zit straks liever niet 2 dagen te wachten.



Hoi BernievdM, welkom op het forum van Simyo!



Het antwoord waar Scotsman naar verwijst, is nog helemaal up-to-date, dankjewel hiervoor Scotsman! :)



Is hiermee je vraag beantwoord?
Ja hoor is prima, dank voor de info
Ja hoor is prima, dank voor de info



Graag gedaan 😮

Reageer