Skip to main content
Hallo ik wil een nieuwe telefoon maar daar moet ik een nanokaart voor kopen. Kan ik dan wel mijn oude abonnement en telefoonnummer houden? Hoe doe je dat online?
Leuk een nieuwe telefoon. Online bestellen 3-in-1 simkaart, standaard - micro - nano.



Mijn Simyo, instellingen, simkaart - vervangende simkaart bestellen.



Je behoudt dus wat je hebt, abbo en telefoonnummer, alleen de sim wordt vervangen.



Kosten €5.00 levering binnen 3 werkdagen controle van adresgegevens is nooit verkeerd.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=8
Hi Flinda,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat tof dat je een nieuwe telefoon hebt! Als de simkaart die je nu hebt niet in je telefoon past, dan kun je gemakkelijk een vervangende simkaart aanvragen. Je doet dat door in te loggen en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Precies zoals Friesian uitlegt 🙂 Het kost € 5,- en de simkaart komt binnen drie werkdagen aan. Het mooie is ook dat het gaat om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten erin zitten. Je hoeft alleen eruit te klikken wat je nodig hebt.



Verder blijft alles hetzelfde, trouwens. Je nummer, abonnement, alles. Als je eventueel contacten op je simkaart had staan, dan lees je hier hoe je die overzet.



Heb je nog andere vragen?



@ Friesian, dank voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer