Skip to main content
Op de telefoon van mijn vrouw staan blauwe streepjes bij het icoontje voor de simkaart en bij mij staan er rode streepjes wat betekent dat?
Hoi Nico61,



Welkom op het Simyo Forum.



Sorry, ik kan niet helemaal plaatsen wat je precies bedoelt. Zie je een simkaarticoon met streepjes op je beeldscherm of ergens anders? Zou je eens een printscreen of foto mee kunnen sturen hiervan? Wellicht dat ik dan wat beter kan bepalen waar dit icoon vandaan komt en wat het betekent.



Alvast bedankt.



Groetjes,

Angela
Ik bedoel het netwerk icoontje rechts boven op de mobiele. Deze geeft rode streepjes aan terwijl mijn vrouw de zelfde telefoon heeft met ook sim kaart van jullie en die geeft blauwe streepjes weer op het netwerk icoontje.
heeft dat misschien te maken met thema kleur?



Edit: Waar ik ook aan zitten denken is het volgende. Duo simtelefoons hebben vaak verschillende kleuren voor bijvoorbeeld netwerk symbolen. Zo kan men onderscheid maken wat welke simkaart en dus netwerk is.



Dus de vraag is, hebben jullie een duo sim telefoon waarbij de 1 de simkaart in slot 1 en heeft en de andere in 2?
Nee geen duo telefoon beide aparte telefoon wel zelfde merk beide ook eigen sim kaart
Wat ik met duo sim bedoel is een telefoon waar 2 simkaarten in kunnen. Deze hebben ook vaak verschillende kleuren om zo de simkaarten in het toestel te kunnen onderscheiden.



Maar wat dus ook kan zijn dat jullie ieder een andere thema / kleur hebben ingesteld wat ook de netwerk symbolen anders kleurt.
Ja ik snapte het wel maar geen duo simkaart.
Hoe kan deze vraag al gemarkeerd zijn als beantwoord ? Waarom?



@Nico61

Om welk merk en type telefoon gaat het?

Een printscreen van het display zou idd handig zijn.
Hoi Nico61,



Je hebt al vanuit verschillende hoeken een reactie gekregen! Helaas is het voor ons nog niet precies duidelijk wat er aan de hand is. Het is ook niet makkelijk om zoiets uit te leggen 😉 Zoals gezegd, is een print screen makkelijk. Zou je deze kunnen toevoegen. Het zou helemaal fijn zijn als je van beide telefoons een screenshot zou kunnen toevoegen.



@Friesian, we markeren het bericht wat op dit moment de meeste informatie geeft. Zodra de daadwerkelijke oplossing er is, zorgen er ervoor dat deze gemarkeerd wordt. Andere klanten met dezelfde vraag kunnen de uitvraag die nodig is al direct bovenaan het topic zien. Bedankt.



@Raytje, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer