Skip to main content
mijn kleinkindern hebben met mijn telefoon gespeeld en hebben mijn pukcode meerdere keer verkeerd in gevuld

nu kan in me code niet meer invoeren

wat nu?
Kan het zijn dat die kinders zo aardig :) zijn geweest om te vaak de verkeerde pincode in te voeren, niet de puk code?

Mocht het echt zo zijn dat de verkeerde pin te vaak is ingevoerd, rest de puk code als ultieme redding.

Die vindt je op Mijn Simyo.... mijn gegevens.



Groet,

Friesian
Hoi slghermes,



Welkom op het forum, wat leuk dat je je vraag hier stelt:)



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Simkaart', zo kan iedereen het antwoord op zijn/haar vraag makkelijk terug vinden.



Het zou fijn zijn als het klopt wat Friesian aangeeft. Dan kun jij je PUK code nog invoeren. De PIN code kan 3 keer verkeerd worden ingevoerd, waarna je toestel om de PUK code vraagt. Hiervoor gelden 10 pogingen. De vraag is hoe fanatiek je kleinkinderen zijn geweest;)



Als jouw toestel vraagt om de PUK code, kun je die te allen tijde vinden op Mijn Simyo, onder het tabblad 'mijn gegevens'. Dank hiervoor Friesian.



Zijn je kleinkinderen echte doorzetters en heb je geen pogingen meer over? Dan is je simkaart helaas waardeloos geworden. Gelukkig kun je dan een vervangende simkaart aanschaffen. Dit gaat heel gemakkelijk via Mijn Simyo onder het tabblad 'mijn instellingen & simkaart'. Hier zijn wel kosten van €5,- aan verbonden. Deze kosten worden automatisch op je factuur bijgeschreven.



Kun je me even laten weten of het zo gaat lukken?

Reageer