Skip to main content

.

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren de overstap gemaakt naar Simyo omdat ik een nieuw toestel heb gekocht (Pixel 6a) en de e-sim daarvan wil gebruiken (zakelijk heb ik nog een normale SIM). Ik heb gekozen voor nummerbehoud en heb dus nu een tijdelijk nummer bij Simyo.

 

Het lukt helaas nog niet om de e-sim te activeren via de app. Ik krijg iedere keer de melding “Oeps er is iets misgegaan”. Ook na herhaaldelijk de app opnieuw te hebben geïnstalleerd en ingelogd.

 

Ik heb al wel op de oude sim geantwoord op de porterings SMS, en in de app staat dat de e-sim is geblokkeerd.

 

Heb ik simpelweg nog geduld nodig of is er iets anders aan de hand?

 

Groetjes,

 

Rutger

Ik wordt inmiddels al geholpen via WhatsApp. 


Hoi @RutgerP,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat je bent geholpen via Whatsapp 🙂.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer