.

Beantwoord

Wanneer wordt vervangende simkaart geleverd?

  • 15 October 2014
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Badge
Ik heb afgelopen zaterdag een nano simkaart besteld ivm nieuwe telefoon, maar tot op heden is hij niet binnen. Erg jammer, verheug me al dagen op het gebruik van mijn nieuwe telefoon 😞 is de bestelling wel doorgekomen?
icon

Beste antwoord door Kim 16 October 2014, 12:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi Anne21, welkom op het forum van Simyo!

Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe telefoon in gebruik wil kunnen nemen! :)

Nu heb ik even gekeken naar je bestelling van je vervangende simkaart en ik zie dat deze maandagochtend al is verzonden.
Weet je zeker dat je nog geen envelop van ons in je brievenbus hebt liggen? 😕

Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +9
Of is Anne21 recentelijk verhuisd zonder dit aan Simyo door te geven en ligt de nano sim nu eenzaam te verpieteren op een verlaten deurmat....
Badge
Nee, ik ben niet recentelijk verhuisd, en het adres in mijn account is het juiste adres. Tot op heden geen simkaart ontvangen...en ik baal enorm 😞
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anne21,

Apart dat je hem nog niet hebt gekregen 😕 Als je adres ook klopt, dan hoort dit gewoon goed te gaan. Ik raad je aan nog een keer via Mijn Simyo > Mijn instellingen & simkaart een nano simkaart te bestellen. De dubbele kosten ga ik natuurlijk voor je vergoeden. Ik ga er vanuit dat je deze binnenkrijgt, zoals het hoort 🙂 Als je deze simkaart ontvangt en wilt activeren, dan raad ik je aan even contact met ons op te nemen. Zo gaan we de juiste simkaart voor je activeren.

Laat je het weten wanneer je deze simkaart binnen hebt?

Reageer