Skip to main content
Waar blijft mijn vervangende simkaart
Hoi Ben1950,



Een simkaart wordt binnen drie werkdagen bezorgd. In het systeem zie ik dan mijn collega een e-mail heeft gestuurd hoe deze besteld kan worden. Dit is nog niet gebeurd. Bij deze zal ik de order plaatsen om een vervangende simkaart op te sturen. Deze ontvang je vóór het weekend in de brievenbus. Als je de simkaart hebt ontvangen kan je deze activeren via deze link.

Als dit is gebeurd ontvang je in de mail je nieuwe Pin/PUKcode. Deze pincode moet je invoeren als je je telefoon aanzet.



Laat je weten of alles goed is gegaan?



Groetjes, Angelica
Ik wacht al een week en heb nogsteeds mijn simkaart niet. Kan dus ook niet naar jullie klantenservice bellen.
Ik wil z.s.m. een nieuwe simkaart en een vergoeding/ restitutie voor het ongemak en gebruik van de belminuten die ik hierdoor misloop
Hoi Ryry,



Je hebt jouw vraag meerdere keren gesteld. Dit is niet helemaal de bedoeling. Dat je graag snel een reactie wilt en een oplossing voor jouw probleem, kunnen wij begrijpen. De gemiddelde doorlooptijd op ons forum is 1 werkdag. Als je eerder antwoord wilt op jouw vraag, kun je ook bij ons terecht via Twitter. Natuurlijk kun je tussen 09:00 en 17:30 ook met ons bellen.



Via dit topic zullen wij jouw verder helpen.



Groetjes,

Angela

Reageer