Kan mijn telefoon niet gebruiken omdat mijn simkaart geblokkeerd is.
Hoe kan ik dit oplossen
Bladzijde 1 / 1
Is je laatste factuur betaald (in het geval je een sim-only abonnement hebt)?
Heb je nog beltegoed (in het geval je een prepaid klant bent)?
Heb je nog beltegoed (in het geval je een prepaid klant bent)?
Is goed gekomen. Heb een sim-only abonnement.
Telefoon doet het weer.
Bedankt voor je reactie.
Telefoon doet het weer.
Bedankt voor je reactie.
Hi Ivonne,
Welkom terug op 't Simyo Forum!
Goed om te lezen dat het allemaal op z'n pootjes terecht is gekomen 🙂
Mocht je nog vragen hebben, laat je dat dan weten?
@ Scotsman, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Welkom terug op 't Simyo Forum!
Goed om te lezen dat het allemaal op z'n pootjes terecht is gekomen 🙂
Mocht je nog vragen hebben, laat je dat dan weten?
@ Scotsman, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.