Skip to main content
ik heb een blokkade op mijn telefoon, heb deze al uit en aan gezet maar dat helpt niet.

Heb een betaling gedaan zoals moest en dan zou de blokkade weg zijn maar dat is dus niet het geval.
Hoi hallootje,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik neem aan dat er enige tijd nodig is voor de verwerking van de betaling. Na deze verwerking zal de blokkade opgeheven worden, mocht er een andere reden zijn dan zal een moderator je hierover informeren.
Hoi Hallootje,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat jouw aansluiting is geblokkeerd.



Jouw beltegoed raakte negatief, omdat er meerdere betaalde sms'jes binnen zijn gekomen. Om deze reden hebben we jouw aansluiting niet meteen gedeblokkeerd.

De blokkade is inmiddels opgeheven, maar ik wil je wel adviseren het gebruik van betaalde sms-diensten goed in de gaten te houden. De kosten kunnen hierdoor namelijk snel oplopen.



Als je wilt kan ik het ontvangen van premium sms-berichten op jouw aansluiting blokkeren. Laat je het weten als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken?



Groetjes,

Sean



@Franswon, bedankt voor je reactie!
Hallo Sean,



Bedankt voor je antwoord en ik wil graag gebruik maken van de mogelijkheid om premium smsberichten te blokkeren.



ook @'Franswon bedankt voor je antwoord.



Groetjes Hallootje
Hey hallootje,



Sean is er even niet, maar ik ga je verder helpen.



Ik heb een blokkade op je aansluiting gezet voor premium sms diensten. Dit kun je zelf ook doen op www.payinfo.nl.



Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Caspar
hallo, ik heb alsnog twee sms berichten gehad, en nu?
Weet niet of mijn reactie nu weg is maar bij deze nogmaals, ik heb alsnog twee sms berichten gekregen, wat nu?
Je reactie staat er nu 2 keer, een moderator zal hier op reageren.
Hallo hallootje,



Wat vervelend dat je alsnog 2 sms berichten hebt ontvangen. Ik heb de blokkade opnieuw voor jou erop gezet!



Ik raad je ook aan om jezelf nog via payinfo.nl af te melden. Dit zal ervoor zorgen dat je deze sms berichten niet meer zal ontvangen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar

Reageer