.

Beantwoord

Wanneer vraagt de telefoon om je Pukcode?

  • 6 August 2017
  • 4 reacties
  • 2004 Bekeken

Mijn pincode doet het niet meer volgens mijn telefoon (Samsung A3) ondanks hij wel goed is, maar nu moet ik een verkeerde pincode invoeren om dan mijn PUK code in te kunnen voeren. Hoeveel keer moet ik dan mijn pincode fout invoeren?
icon

Beste antwoord door Els 10 August 2017, 16:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

3x . Je pin en pukcodes staan ook op je MijnSimyo > instellingen > simkaart.

Moet je niet de code van je toetsenvergrendeling invoeren in plaats van je simpin?
Beste Ray,
Bedankt voor je antwoord.
Ja ik moest mijn toetsenvergrendeling intoetsen.
Maar ik heb een update van mijn telefoon gedaan en nu is de layout ook heel anders.
Voorheen moest ik mijn toetsenvergrendeling in en van de negen cirkels doen wat er te voorschijn kwam, en nu vraagt het om mijn pincode net zoals je je pincode moet invullen als je toestel uit is geweest. Ik ben op het verkeerde been gezet.
Groet,
Peter
Altijd leuk zo'n update ;)

Bedankt voor de terugkoppeling, hebben andere misschien ook iets aan met soort gelijke vragen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Nijlgans49,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag hebt gesteld. Wat onhandig dat je op het verkeerde been bent gezet door je telefoon. :(

Ik zie dat Ray je inmiddels al heeft uitgelegd waar je de juiste pin- en pukcode kunt vinden die bij je simkaart horen. Ik begrijp dat je telefoon echter naar de toegangscode van je telefoon vroeg, klopt dat? Fijn dat je er achter bent gekomen hoe het in elkaar stak. Altijd handig, die updates. :D

Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

@ Ray, dank je wel voor je antwoord!

Groetjes,
Els

Reageer