Skip to main content
Afgelopen donderdag gesproken met Elisabeth over mijn nieuwe Nano simkaart die niet geaccepteerd wordt door mijn telefoon.

Allerlei testen gedaan en toch blijkt het aan de nieuwe Nano simkaart te liggen.



Elisabeth zou ervoor zorgen dat ik een nieuwe Nano simkaart toegestuurd krijg, maar heb deze nog niet ontvangen.

Is er na te kijken of deze bestelling wel is uitgevoerd. Ik zit er met smart op te wachten.
Hoi Linda446, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Het forum blijft zo voor iedereen overzichtelijk.



Ik zie inderdaad dat je vorige week hebt gesproken met een medewerkster. Er is een simkaart besteld alleen is deze bestelling niet goed doorgekomen. Excuses voor het ongemak.



Ook heb je vandaag gesproken met een andere medewerkster. Zij heeft nogmaals eentje aangevraagd 🙂 Je ontvangt deze binnen twee à drie werkdagen van ons.



Wil je ons het laten weten zodra je deze hebt gekregen? 😮
Afgelopen donderdag gesproken met Elisabeth over mijn nieuwe Nano simkaart die niet geaccepteerd wordt door mijn telefoon.

Allerlei testen gedaan en toch blijkt het aan de nieuwe Nano simkaart te liggen.



Elisabeth zou ervoor zorgen dat ik een nieuwe Nano simkaart toegestuurd krijg, maar heb deze nog niet ontvangen.

Is er na te kijken of deze bestelling wel is uitgevoerd. Ik zit er met smart op te wachten.





Nano kaartje ontvangen, en deze werkt, eindelijk kan ik mijn nieuwe telefoon gebruiken.
Hoi Linda446,



Dankjewel dat je het even hebt laten weten. Fijn dat je nu je nieuwe telefoon kan gebruiken!



Heel veel plezier van je nieuwe toestel 😃

Reageer