Skip to main content
Hallo, 



ik heb net een nieuwe iphone 5s besteld en binnen gekregen.

Heb bij jullie een abonnement met een iphone 4! Nu kom ik erachter dat die simkaart daar niet in past.

Heb even op internet gelezen dat je dan een nieuwe simkaart aan moet vragen.

Dat heb ik nu net gedaan. Is het zo dat die dan morgen binnenkomt?



Ik las ook mogelijkheden om de simkaart te knippen van Micro naar Nano, maar dat lijkt me niet handig en goed voor de simkaart?



Groeten Kevin
Hoi Kevin,



Welkom op het forum :)

En gefeliciteerd met je iPhone 5s 🆒

Daar moet inderdaad een nano simkaart in. Ik zie dat je die inmiddels hebt besteld en dat die vanochtend op de bus is gegaan. Die heb je dus morgen wel 🙂

Er zijn mensen die hun simkaart op maat laten knippen, maar dat raden wij inderdaad niet aan. Je zou daarmee de simkaart of uiteindelijk het toestel kunnen beschadigen. Maar jij krijgt nu een officiële echte verse nano, dus dat kan jou niet overkomen ;)



Laat je het even weten als je simkaart binnen is?



Groetjes,

Charlene
Waar kan je de status van de bestelling terug vinden dan. Dat is wel prettig antwoord op te hebben, ik heb namelijk ook een nano besteld maar bijv geen bevestiging oid per mail gekregen.



oes
Hoi oes,welkom op het Simyo forum!



Je ziet inderdaad niet op Mijn Simyo of in je mail een bevestiging dat je een vervangende simkaart hebt besteld.

Ik geloof dat je wel na een dag een blauwe balk in beeld ziet op Mijn Simyo waarin staat dat je daar je simkaart kunt activeren.



Jouw nanosim is in ieder geval gewoon onderweg naar jou 🙂 Vandaag of morgen ligt ie in de bus.

Reageer