.

Beantwoord

Wanneer kan ik mijn vervangende simkaart verwachten?

  • 9 December 2014
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vervangende kaart op donderdag (avond) 4 dec besteld en hebnog niets in huism enige idede wanneer die wel opgestuurd gaat worden. Mijn nieuwe telefoon is wel mooi om naar te kijlken maar verder kan ik niets mee zonder die simkaart :(

Met vr gr
icon

Beste antwoord door Ernst 10 December 2014, 12:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Als je de vervangende kaart donderdagavond  04/12 hebt aangevraagd dan zou deze vrijdag 05/12 (of misschien maandag, gisteren) aangemaakt moeten zijn en zou deze dus vandaag kunnen zijn/worden bezorgd.

Als je direct een antwoord wilt, kun je het beste even telefonisch contact opnemen met de Klantenserivce.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi me here, welkom op ons forum :)

Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart. Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

In jouw gegevens zie ik dat je inderdaad de 4e een vervangende simkaart hebt besteld. Zoals RicoK terecht aangeeft is deze de 5e verzonden.
Als je 'm nog steeds niet hebt, zou je dan op Mijn Simyo eens je adres kunnen checken?
Hallo,

Ik had gisteren de klantenservice gebeld en was achtergekomen dat de simkaart op 5de al verstuurd was - ik heb het pas vandaag met de post ontvangen - vertraging met bij TNT dus.
Nu na activatie is het wachten tot ik bereik heb......'No service' ...dus kan nog geen gebruik maken van mijn telefoon.
Ik zie van andere gebruikers dat het even kan duren....nog langer wachten dus pfff!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi me here,

In je gegevens zie ik dat een half uurtje nadat het mailtje met je nieuwe pin- en pukcode verstuurd is er weer verbruik was.
Dat is inderdaad wat langer dan gewenst, maar gelukkig werkt het nu 😃

Reageer