Skip to main content

Ik heb helaas de domme fout gemaakt door alleen te Googlen wie eSIM ondersteunt in de veronderstelling dat dat genoeg zou zijn voor een Apple Watch. Vervolgens mijn abbo afgekocht bij simpel die zeiden het helemaal te begrijpen als ik een Apple Watch cellulair wilde. Vervolgens in de Apple Store wel gevraagd “dat werkt allemaal met Simyo toch?”  Uhh jaaa zeiden ze. Nu net overgegaan naar Simyo. Werkt dus niet. Abbo voor 2 jaar afgesloten. Zouden jullie als dochter van KPN dit ajb zsm willen ondersteunen gewoon om mij een lol te doen en best wel wat andere klanten denk ik zomaar. 

groet

oscar. 

Hoi@Oscar44,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer wij eSIM voor de Apple Watch gaan aanbieden. Zodra wij deze functie beschikbaar is, zullen wij dit uiteraard communiceren met onze klanten.

Mocht je nog binnen de 14-dagen annuleringsperiode zitten, kun je via deze pagina] kosteloos annuleren. KPN biedt de optie voor multisim op de Apple Watch wel aan; dit zou je dus kunnen overwegen. Meer hierover kun je lezen op deze pagina] van KPN.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Reageer