Skip to main content

.

Hallo,

Sinds kort zijn wij over naar Simyo en het bevalt ons prima en we zijn heel tevreden. 👍

Heb al wel gelijk een vraag.

Ik had inmiddels begrepen dat Simyo geen Duo en/of MultiSim kaarten aanbiedt op dit moment.

Kan alleen nergens iets teruglezen of er iets in de pijplijn zit.

Mocht dit wel in de planning zitten aan welke termijn moeten we dan denken wanneer dit beschikbaar gaat komen?

En, mocht dit niet in de pijplijn zitten, wat is daar dan de reden van?

Simyo is een dochteronderneming van KPN met dezelfde netwerkdekking en kwaliteit.

KPN biedt wel MultiSim aan dus waarom Simyo dan niet?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten, Leo

Beste ​@Leo 055 Simyo is een budgetprovider en KPN is een premiumprovider, daar zit het verschil in wat er wel of niet aan diensten aangeboden wordt.

Mocht Simyo een dienst in gaan voeren, wordt dat bijtijds aan de klanten bekend gemaakt, zoals dit jaar o.a. de invoering van het dataplafond en de overgang van 4G naar 5G.

Hoi ​@Leo 055,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt. 

Ik zie dat je van ​@JanD al de juiste informatie hebt ontvangen hierover. Op dit moment staat het niet op de planning om dit door te voeren, vermoedelijk omdat er andere prioriteiten zijn. Het spijt me dat we hierin niet meer voor je kunnen betekenen.

Mocht dit beschikbaar komen dan zullen we dat uiteraard delen op het forum en onze socials.

Groetjes,
Amy

Beste Jan en Amy,

Bedankt voor de reactie.

Jan bedankt voor de heldere uitleg.

We wachten het dan af wat er komen gaat in de toekomst.

Alvast Fijne Feestdagen.

Groeten, Leo

Beste Jan en Amy,

Bedankt voor de reactie.

Jan bedankt voor de heldere uitleg.

We wachten het dan af wat er komen gaat in de toekomst.

Alvast Fijne Feestdagen.

Groeten, Leo

Wij wensen jou ook hele prettige feestdagen toe! ✨

Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen.