Skip to main content
antwoord

Waarom zijn de kosten van de simkaart dubbel in rekening gebracht?

  • June 20, 2025
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb online een nieuw prepaid nummer met kaart aangeschaft, degene van €7,50 + simkaart waarvoor je €5 betaald in de actie.

Netjes via ideal de €5 gelijk betaald.

Nu is er ook nog eens €5 ingehouden op mijn beltegoed onder de term, simkaart kosten.

Ik heb nergens zien staan dat je extra moet betalen voor de simkaart, er staat je krijgt een 3-in-1 simkaart, hoe zit dit? 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Paraplu31,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit wat verwarrend voor je is. 

Hier wordt eigenlijk alleen mee weergegeven wat voor verbruik er is geweest en dat je dus een simkaart hebt aangeschaft van €5,00. Dit heb je al betaald en hoef je dus niet nog een keer te betalen. Ook zie ik niet dat dit van jouw beltegoed is afgehaald, je hebt namelijk nog €7,32 aan beltegoed. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 21, 2025

Beste ​@Paraplu31 zie onderstaande link voor een mogelijke uitleg:

https://www.simyo.nl/prepaid

Via WhatsApp kun je Simyo in het weekend bereiken van 10u00 tot 17u00 en daar ook je vraag stellen, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 23, 2025

Hoi ​@Paraplu31,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit wat verwarrend voor je is. 

Hier wordt eigenlijk alleen mee weergegeven wat voor verbruik er is geweest en dat je dus een simkaart hebt aangeschaft van €5,00. Dit heb je al betaald en hoef je dus niet nog een keer te betalen. Ook zie ik niet dat dit van jouw beltegoed is afgehaald, je hebt namelijk nog €7,32 aan beltegoed. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy