.

Beantwoord

Waarom zie ik in mijn scherm een simkaart met een vraagteken?

  • 23 October 2014
  • 6 reacties
  • 1924 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste mensen van het forum,

Vandaag wordt mijn mobiele nummer overgenomen door Simyo (van Vodafone). Ik heb mijn SIM-kaart geactiveerd, de nieuwe Simyo SIM kaart geplaatst en nu is er geen verbinding. Er wordt rechtsboven een visual weergegeven van en simkaart met een vraagteken. Wat gaat er niet goed? De huidige simkaart is kleiner dan de vorige. Mijn toestel is een Huawei Y530.

Omdat ik geen vaste telefoon bij de hand ben en niet kan bellen, s.v.p. een reactie via het forum

Dank je alvast
icon

Beste antwoord door Kim 24 October 2014, 16:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Hoi Hilde,

Het kan zijn dat je een nano-sim hebt gekregen. Nu is het zo dat je Huawei een Micro-sim nodig heeft. Als je even google't op nano sim / micro sim zie je een duidelijk verschil in grootte. Mocht je inderdaad een nano sim hebben, dan zul je waarschijnlijk een micro sim aan moeten vragen die je dan binnen 2 werkdagen thuis krijgt toegestuurd van Simyo.

Dennis
Hartelijk dank voor deze reactie en ik heb idd een Micro-sim nodig. Dennis, ben jij medewerkervan Simyo? Zo ja, kan ik dan bij deze een Micro sim aanvragen?
Overigens wel erg vreemd dat Simyo standaard een nano toestuurt. Ik wissel niet vaak van mobiele telefoon, dus die nano kaart of micro kaart is voor mijn geen dagelijkse business en het gevolg is nu wel dat ik zakeljk minimaal 2 dagen niet bereikbaar ben. Dank je wel voor je reactie alvast
Hoi Hilde.

2 dingen.... allereerst verwijder je 06 nummer uit het topic, dit kan tot binnen een uur na plaatsing. 
PRIVACY.

Ter aanvulling van het advies van djm.... controleer even of je niet een trio-kaart hebt ontvangen.
(Standaard, micro en nano. Van groot naar klein)  

Groet,
Friesian
Dat was het inderdaad. Hartelijk dank voor de hulp, ik heb weer verbinding!
Zowel djm en ik zijn net als jij klant van Simyo, geen moderator van Simyo.
En ook voor jou geldt...

Anyplace anywhere anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian.

p.s. wel handig zo'n forum, nietwaar?! :rolleyes:
Badge +6
Dat was het inderdaad. Hartelijk dank voor de hulp, ik heb weer verbinding!

Hoi Kok67, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo!

Fijn dat je met de hulp van djm en Friesian erachter bent gekomen dat we je een trio simkaart hadden toegestuurd en nu het juiste formaat simkaart in je telefoon hebt geplaatst :)

Werkt je aansluiting nu naar behoren?

@djm & Friesian, bedankt voor het helpen van Kok67! 🙂

Reageer