Skip to main content
Ik heb net een nieuwe simkaart van simyo, maar vaak herkent de telefoon mijn simkaart niet terwijl die er wel in zit.. Soms doet hij het wel eventjes, maar geeft dan al snel aan dat de simkaart is 'verwijderd' wat dan niet het geval is. En moet ik mijn mobiel opnieuw opstarten en kan ik dus ook geen pincode invoeren om mijn simkaart te ontgrendelen.. mijn oude simkaart van hollandsnieuwe doet het wel gewoon en geeft gelijk aan dat ik mijn hollandsnieuwe simkaart wél kan ontgrendelen.
Dit kan te maken hebben met een te dunne sim. W8 tot de moderator dit topic oppikt.
Hoi Karlien!



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat de simkaart niet altijd wordt herkend door jouw toestel!



Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van jouw simkaart. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitgeschakeld laten en dan weer inschakelen? Ik hoop dat dit het probleem oplost.



Goed dat je jouw oude simkaart van HollandsNieuwe ook in jouw toestel hebt gedaan. Die werkt dus wel! Kun je ook nog jouw simkaart van Simyo in een ander toestel plaatsen en kijken wat het resultaat daarvan is? Ben ook benieuwd naar het merk en type toestel!



Het kan inderdaad zijn, zoals Friesian heeft aangegeven, dat je een dikkere simkaart nodig hebt.



Ik kijk uit naar je reactie.



Groetjes,

Ilias
Hoii

Ik heb nu dus mijn telefoon uitgehad en weer aan gedaan, maar heeft niet geholpen.. ik kan nog steeds geen pincode invoeren en geeft nog steeds aan dat er geen simkaart in zit. Ik heb mijn simkaart in een HTC desire 500 gedaan en daar deed hij het ook niet altijd. Zelf heb ik een Samsung galaxy S4.
Hoi Karlien,



Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Je geeft aan dat hij het niet 'altijd' deed in de HTC Desire 500. Wat bedoel je daarmee? Deed hij het soms wel en soms niet? Wat je Samsung Galaxy S4 betreft: het zou echt heel goed kunnen dat hier een dikkere simkaart in moet! Weet je wat? Ik zal een nieuwe, dikkere simkaart gewoon jouw kant op sturen. Je kunt 'm over ongeveer twee werkdagen in huis verwachten. Zo'n dikkere simkaart kun jij niet zelf activeren. Dat moeten wij voor je doen. Wil jij, zodra je 'm binnen hebt, mij een privéberichtje sturen met het simkaartnummer? Dan zorg ik er meteen voor dat 'ie geactiveerd wordt.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Bedankt! Heel fijn! K zal het je zeggen wanneer deze binnen is!
Hoi Karlien,



Graag gedaan namens Jihane 🙂 We zijn erg benieuwd of dit het probleem voor je op gaat lossen. Fingers crossed :)



Groetjes,

Angela

Reageer