Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb een simlockvrije Iphone4 van iemand overgenomen, maar hierin wordt mijn simkaart niet ondersteund. De simkaart ontgrendelen gaat, maar daarna volgt de melding: 'The Sim card you are attempting to use is not a standard 20 digit ICCID that is required by the iPhone. This is not a hardware issue with the iPhone. Please contact your carrier and obtain a standard SIM card.'

De telefoon via iTunes updaten zoals ik in andere topics heb gezien gaat niet, iTunes geeft dezelfde melding, dus het lijkt echt aan de simkaart te liggen.

In mijn oude samsung telefoon werkt de simkaart prima. Kan iemand me hierbij helpen?



Groeten,

Nicolette
Dit schijnt toch een Apple probleem te zijn.



Link is Engelstalig



https://discussions.apple.com/thread/7085389
Hoi NicoletteS,



Wat jammer dat je Simyo simkaart de iPhone niet lijkt te ondersteunen. Ik heb even een kijkje genomen en hier is te zien dat je een perfect geschikte simkaart hebt voor de iPhone 4. Sterker nog, je simkaart is waarschijnlijk nog nieuwer dan de iPhone 😉.



Je hebt gisteren de tip gekregen van mijn collega's van de telefonische klantenservice om je telefoon eens helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Het lijkt er namelijk op dat de iPhone nog rekent op de simkaart van de vorige gebruiker.



Zou je ons willen laten weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp en het uitzoekwerk Raytje 🙂!
Hoi,

Na de telefoon opnieuw gereset te hebben werkt het nu gelukkig, bedankt!

Groetjes,

Nicolette
Top om te lezen en bedankt voor je feedback.



En voor mij iets nieuws omdat ik geen echte iPhone kenner ben. 🙂
Hi NicoletteS,



Fijn dat je even laat weten dat het geholpen heeft :$

Mocht je nog eens vragen hebben; je weet ons nu te vinden, toch?

Reageer