Skip to main content
Ik heb een nieuwe simlock vrije wileyfox swift aangeschaft en daarvoor een simonly van Simyo. Simkaart van simyo wordt niet herkend. Kan het zijn dat er in dit toestel een dikkere simkaart nodig is. Kwam hier iets over tegen op het forum.

Simkaart doet het wel in een galaxy s4 mini.

Graag jullie hulp.
Heb de simkaart wat proberen te verdikken met een papiertje en plakband en hij doet het!

Dus het lijkt zeker aan de dikte te liggen.
Ik ga er vanuit dat je een nieuwe dikkere simkaart krijgt toegestuurd van de moderator. Goed dat je dat geprobeerd hebt. Wees voortaan wel voorzichtig met plakband, er kunnen lijmresten achterblijven, en dasminderleuk:) voor ut beessie.
Hoi De Vlugt,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je simkaart niet meteen werkte in je nieuwe telefoon.



Fijn dat het verdikken van de simkaart heeft geholpen, maar dat is natuurlijk geen ideale oplossing.



Ik zal maandag gratis een dikkere simkaart naar je opsturen. Vind je dat een goed idee?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je reactie!
Dank voor beide reacties.

Prima plan!

Ik wacht de nieuwe simkaart af.
Hoi De Vlugt,



Fijn dat je de oplossing goed vindt! Ik heb zojuist een dikkere simkaart voor je in de bus gedaan. Omdat dit een handmatig verstuurde simkaart is, kun jij 'm niet zelf activeren. Dat doen wij voor je! Het enige wat jij hoeft te doen, is mij een berichtje sturen zodra je simkaart binnen is. In dit berichtje laat jij mij weten wat je nieuwe simkaartnummer is.



Dan activeer ik 'm voor je, en kun jij er gebruik van maken!



Groetjes,

Jihane

Reageer