Skip to main content
Ik heb zojuist mijn nieuwe Simyo prepaid simkaart in mijn toestel gedaan, maar vervolgens blijft het linksboven (iPhone 4s) hangen op 'zoeken' en vraagt hij ook niet naar mijn pincode. Is mijn simkaart dan defect of hoe kan ik dit oplossen?
Hey Kristine,



als je een nieuwe sim kaart krijgt is hij eigenlijk altijd met een pincode. Als je dus geen pincode hebt ingevoerd kan de sim kaart onmogelijk werken want dan is hij nog geblokkeerd. Zorg er dus eerst voor dat je een pincode kan invullen. Zelf heb ik Android dus weet niet wanneer dit verschijnt in IOS. Je kan even een andere telefoon proberen met je nieuwe sim kaart misschien doet die het wel.



Groet Paul
Hoi Kristine,



Welkom op het Simyo forum.



Wat raar dat je nieuwe simkaart niet werkt. Een nieuwe prepaid simkaart wordt actief verzonden en is meteen te gebruiken. Ik heb jouw simkaart voor de zekerheid een reset gegeven. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Als dit geen effect heeft, dan wil ik je net als PaulH adviseren de simkaart in een andere telefoon te proberen. Werkt dit ook niet, dan is de simkaart waarschijnlijk defect. Werkt dit wel, dan is er mogelijk iets mis met je telefoon. Hier kun je achter komen door een andere simkaart in jouw telefoon te plaatsen. Als deze ook niet wordt herkend, dan weet je waar het probleem ligt.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean

Reageer