Skip to main content
Bij gebruik van een vervangende telefoon (htc desire hd) wordt de simkaart niet herkend. In eerrste instantie dacht ik dat de oude simkaart niet voldeed en heb een nieuwe besteld. Maar deze werkt ook niet en toestel had geen problemen met een andere simkaart van KPN. Het lijkt dat de Simyo simkaart ook dunner is en de contacten ook dieper liggen. Is dit een bekend probleem en evtueel op te lossen? Anders heb ik voor nioets de nieuwe simkaart aangeschaft.



Mvg, Maaike
Heb je misschien een bekende in de buurt van wie je zijn/haar simkaart even in jouw toestel mag steken? Als deze het dan wel doet dan lijkt het inderdaad aan de simkaart van Simyo te kunnen liggen.
Hoi Maaike Hornstra,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt! Ik heb je simkaart voor de zekerheid even een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Is er een verschil in vergelijking met eerder, of niet?



Ik zal je ook per direct een nieuwe simkaart toesturen. Ditmaal eentje die dikker is. Het kan namelijk dat het daaraan lag. Als het dikkere simkaartje het ook niet doet, dan gaan we gewoon op zoek naar een andere oplossing. Voor nu lijkt me het het beste om dit te proberen. Omdat dit dikkere simkaartje niet regulier is, kun jij 'm niet zelf activeren. Wil je mij een privéberichtje sturen zodra het simkaartje binnen is? Dan ga ik 'm voor je activeren!



Hou je me op de hoogte?



@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
hallo Jihane,

Ik heb de nieuwe simkaart ontvangen, kun jij die voor mij nu activeren? Bedankt.

groet Maaike H.
Zoals Jihane aangeeft, je moet haar even een priveberichtje sturen.

Dit doe je door op haar avatar te klikken.
Hoi Maaike Hornstra,



Ik zie dat een collega de simkaart intussen voor je geactiveerd heeft. Fijn! Wordt 'ie nu wel herkend in je toestel?



@ RicoK: Dankjewel voor je hulp! :D



Groetjes,

Jihane

Reageer