Vandaag heb ik mijn simkaart geactiveerd via simyo.nl/activeren. Het activeren is gelukt, maar de simkaart wordt niet herkend op mijn telefoon.Â
Bladzijde 1 / 1
Vandaag heb ik mijn simkaart geactiveerd via simyo.nl/activeren. Het activeren is gelukt, maar de simkaart wordt niet herkend op mijn telefoon.ÂAndere simkaarten in mijn telefoon doen het overigens  wel.
Hoi JP9,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je simkaart niet werkt in je toestel.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad over je simkaart. Het kan zijn dat je simkaart net iets te dun is waardoor deze niet gelezen kan worden. Ik zal je een nieuwe micro simkaart opsturen. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis.
Neem je contact met ons op als je de simkaart ontvangen hebt?
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je simkaart niet werkt in je toestel.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad over je simkaart. Het kan zijn dat je simkaart net iets te dun is waardoor deze niet gelezen kan worden. Ik zal je een nieuwe micro simkaart opsturen. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis.
Neem je contact met ons op als je de simkaart ontvangen hebt?
Hoi JP9,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je simkaart niet werkt in je toestel.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad over je simkaart. Het kan zijn dat je simkaart net iets te dun is waardoor deze niet gelezen kan worden. Ik zal je een nieuwe micro simkaart opsturen. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis.
Neem je contact met ons op als je de simkaart ontvangen hebt?
Bedankt voor de reactie.
Ik zal contact opnemen als ik hem binnen heb.
Bedankt!
Hoi JP9,
Super dat je ons op de hoogte houdt. Graag gedaan.
We horen het nog van je 😮
Super dat je ons op de hoogte houdt. Graag gedaan.
We horen het nog van je 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.