Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart van Simyo die niet herkend wordt door mijn Sony ST21i. (simlockvrij)

De simkaart wordt wél herkend door andere telefoons.

Op de telefoon worden andere simkaarten ( van verschillende providers) wél herkend.



Wat kan ik hieraan doen?
Heb je al wel de simkaart geactiveerd via "mijn Simyo"?

Zo ja, heb je het toestel al uit- en na 30 seconden weer aangezet?

En mocht dit allemaal niet helpen,



dan even wachten op een moderator.

Maar het weekend is begonnen dus het kan even duren.
Ik heb het geprobeerd. dat wordt wachten tot na het weekend.
Sterkte Lou en ondanks alles een goed weekend!
Hoi Lou Nijsten,



Welkom op het forum:)



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'simkaart', zo is het voor iedereen makkelijk terug te vinden.



Wat vervelend dat jouw toestel de simkaart niet herkent. Ik zie dat vanmorgen het overzetten van je nummer heeft plaats gevonden. Ook zie ik dat je op 28-11 al wel verbruik hebt getoond; internet en een uitgaand belletje. Was dit met jouw eigen telefoon of met een ander toestel?



Je simkaart is juist geactiveerd en er zijn geen problemen met je aansluiting. Zou je voor mij nog even kunnen controleren of je haperingen ondervindt met het plaatsen van de simkaart?



Omdat je nummer vanmorgen is overgezet en je registratie op het forum is gekoppeld aan je telefoonnummer, wil ik je vragen jezelf opnieuw te registreren met je eigen(te behouden) nummer. Zo kun je weer terecht op het forum met al je vragen, onduidelijkheden en tips. En zo kun je natuurlijk ook reageren op dit topic.;)



Kun je me laten weten wat de exacte melding is die je ziet op je telefoon op het moment dat je de simkaart hebt geplaatst?



@Koorelle dank voor het meedenken:D
Hallo Ruud,

Het gaat over de telefoon van mijn vrouw. op dit moment zit de simkaart in een stokoude Nokia, die het wél doet.

Haar telefoon, een Sony, herkent simkaarten van diverse providers, maar jullie nieuwe simkaart niet. Hij vraagt nieteens om een wachtwoord.

Ik ben momenteel een paar dagen van huis en mijn vrouw durft de telefoon niet open te maken om een simkaart te wisselen.

Ik kan pas vrijdag doorgeven wat de exacte melding van de telefoon is.

Lou
Hoi Lou,



Goed te horen dat je vrouw nu in ieder geval bereikbaar is.:) Wel vreemd dat de Sony meerdere simkaarten pakt, maar die van ons niet.😕 Van welke providers zijn de andere simkaarten?



Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Zet je je bevindingen hier op het forum?
Simkaart wordt ondertussen wel herkend. Ik heb met een stukje plakband de kaart een beetje dikker gemaakt. Nu maakt hij wél contact.
Hi Lou Nijsten,



Wat slim van je! Heel goed bedacht. Gelukkig kwam je erachter dat dit hielp 🙂

Reageer