Skip to main content
Ik heb sinds deze week een sim only abbo bij simyo. Ik had hiervoor tele2. Nu kreeg ik de simkaart van simyo, en blijkt dat deze niet herkend werd door mn s4. Ik belde op en ik kreeg een nieuwe toegestuurd, met een grotere chip. ook deze wordt niet herkend. Het gekke is, dat elke andere simkaart wel in mijn telefoon werkt. En ook de 2 simyo simkaarten die ik heb, werken in elke andere telefoon. Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn telefoon op de een of andere manier geen simkaarten van simyo accepteert? Ik dacht eerst dat de simkaarten mischien niet dik genoeg waren. Maar ik heb er een papiertje tussen gedaan, zodat ik zeker wist dat de chip en mijn telefoon contact maakten, en nog steeds kreeg ik de melding dat er geen sim was geplaatst.



Mij is het spoor bijster, iemand die dit probleem kent / iemand die weet hoe ik dit probleem op kan lossen? ik heb op dit moment namelijk geen werkende simkaart :/





overigens heeft de eerste simkaart het wel 2 keer een paar minuten gedaan, en had ik ook bereik en 3g, maar heel kort daarna kreeg ik weer de melding dat de simkaart verwijderd is..
Hoi Aucke,



Welkom op het Simyo Forum.



Zit er misschien een sim-lock op je telefoon?
Ja, goeie vraag van Maikel.twinnie :)



En mocht dat niet zo zijn, heb je de simkaart wel geactiveerd?
Hoi AuckeBos,



Welkom op het forum.



Je eerste simkaart was iets te dun waardoor je toestel deze niet kon herkennen. Wij hebben vervolgens vanuit hier een grotere simkaart naar je opgestuurd. Deze simkaart kon je niet zelf activeren via Mijn Simyo. In de bijgeleverde brief stond aangegeven contact op te nemen met onze klantenservice.



Ik zie dat je simkaart inmiddels werkt 🙂 De simkaart is gisteren gekoppeld door onze collega's van de de technische dienst.



Veel plezier met je Simyo aansluiting.





@maikel.twinnie en Raytje, bedankt voor het meedenken.

Reageer