Waarom wordt de pincode niet geaccepteerd nadat ik de punkcollectie heb ingevoerd?
Hij vraagt om een nieuwe pincode. Kan die me toegestuurd worden?
Bladzijde 1 / 1
Na gebruik van de pukcode dien je zelf een nieuwe pincode in te voeren. Deze nieuwe code mag zelfs de oude zijn.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51
Dank voor het reageren. Heb net e.e.a. geprobeerd. Nu zou de pukcode weer verkeerd zijn.
heb nog 5 pogingen over......
heb nog 5 pogingen over......
Kijk even of je codes kloppen op je Mijn Simyo bij instellingen - Simkaart. Check meteen even of daar de juiste simkaart nummer staat.
Hoi Walentino,
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat jouw pin en puk code niet geaccepteerd worden. Heb je al op je Mijn Simyo gekeken of de codes overeenkomen met welke je invoert? Lukt het daarmee ook niet?
@Raytje bedankt voor je antwoord.
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat jouw pin en puk code niet geaccepteerd worden. Heb je al op je Mijn Simyo gekeken of de codes overeenkomen met welke je invoert? Lukt het daarmee ook niet?
@Raytje bedankt voor je antwoord.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.