Skip to main content
Beantwoord

Waarom worden inkomende gesprekken na 50 seconden verbroken?

• January 22, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een prepaid (nog een oude grote simkaart)

Inkomend gesprek wordt na 50 seconden verbroken

Ook de sim in een andere telefoon gedaan, weer hetzelfde probleem

Symio, hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Friesian

Hoi ​@Janny .

Je gebruikt een erg oud formaat simkaart, misschien in een basic, een dummy telefoon, een eenvoudig toestel met toetsen. Misschien ook nog 2G. Mocht dat het geval zijn en jouw voorkeur heeft iets dergelijks dan zijn er ook dergelijke telefoons, gsm verkrijgbaar op 4G. Dan kun je weer lang vooruit. 

https://www.kpn.com/service/mobiel/van-2g-naar-4g-en-5g

Ik vermoed dat je simkaart vervangen moet worden. Wacht even af voor de reactie van een moderator, een medewerker van Simyo die je verder zal helpen. 

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • January 23, 2026

Hoi ​@Janny .

Je gebruikt een erg oud formaat simkaart, misschien in een basic, een dummy telefoon, een eenvoudig toestel met toetsen. Misschien ook nog 2G. Mocht dat het geval zijn en jouw voorkeur heeft iets dergelijks dan zijn er ook dergelijke telefoons, gsm verkrijgbaar op 4G. Dan kun je weer lang vooruit. 

https://www.kpn.com/service/mobiel/van-2g-naar-4g-en-5g

Ik vermoed dat je simkaart vervangen moet worden. Wacht even af voor de reactie van een moderator, een medewerker van Simyo die je verder zal helpen. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 23, 2026

Hoi ​@Janny,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de gesprekken telkens na 50 seconden worden verbroken! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat je een oude simkaart gebruikt zoals ​@Friesian ook aangeeft. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur je dan kosteloos een nieuwe simkaart op! 

Bedankt voor je r​eactie @Friesian!

Groetjes,
Amy