Hallo dame, heer,
Vanmorgen nieuwe simkaart gehad en bevestiging gehad via de mail om 18.38 uur dat de activatie gelukt is.
Echter mijn telefoon herkent helemaal niets, betreft een HTC Desire 610, en dus nano siimkaart.
Ik heb een nieuw abbonnement genomen dus sprake van nummerbehoud is er NIET.
Hoop dat het snel opgelost wordt
groet van Rob
Bladzijde 1 / 1
Hoi rob43,
Welkom op het forum :)
Ik heb je topic even verplaatst naar het Simkaart forum, zodat andere mensen met een zelfde soort vraag hem sneller terug kunnen vinden.
Dat is niet de bedoeling wat je beschrijft 😞 Als je simkaart geactiveerd is, wat ik ook terugzie hier, zou hij het gewoon moeten doen.
Wat is de exacte melding die je toestel geeft? Kun je de pincode nog wel ingeven?
Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven. Kun jij je toestel daarvoor even 10 minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten? Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden bij het netwerk.
Ik hoor graag van je of dat iets heeft opgelost.
Is dat niet zo, dan wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te proberen, en hier door te geven wat er dan gebeurt. Dan kunnen we daar weer mee verder.
Laat je het hier weten?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Ik heb je topic even verplaatst naar het Simkaart forum, zodat andere mensen met een zelfde soort vraag hem sneller terug kunnen vinden.
Dat is niet de bedoeling wat je beschrijft 😞 Als je simkaart geactiveerd is, wat ik ook terugzie hier, zou hij het gewoon moeten doen.
Wat is de exacte melding die je toestel geeft? Kun je de pincode nog wel ingeven?
Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven. Kun jij je toestel daarvoor even 10 minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten? Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden bij het netwerk.
Ik hoor graag van je of dat iets heeft opgelost.
Is dat niet zo, dan wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te proberen, en hier door te geven wat er dan gebeurt. Dan kunnen we daar weer mee verder.
Laat je het hier weten?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.