Skip to main content

.

Ik ben sinds kort overgestap op simyo (van tele2). Eergister werkte mijn tele2 simkaart niet meer. Na 2 dagen werkt mijn simyo kaart echter nog steeds niet? Hoe kan dit? Kunnen jullie mij helpen?
Heb je de Simyo simkaart geactiveerd?
Ja, die staat op actief in mijn simyo.
Hoi Daanvreeburg,



Welkom op het Simyo forum!



Wat gek dat je simkaart nog niet werkt! Deze is namelijk inderdaad al gewoon actief. Ik heb je zojuist even geprobeerd te bellen maar hoor dat dit ondertussen nog niet is opgelost. Ik heb nu een reset uitgevoerd op de simkaart. Zou je het toestel even helemaal opnieuw willen opstarten als je dit leest?



Mocht het hierna nog niet werken dan hoor ik het natuurlijk graag!



Groetjes,



Kevin
Hi Kevin,



Nog steeds niks. Ik zit momenteel in Kenia, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?



Ik heb mijn simkaart wel echt nodig deze week.



Groet,



Daan
Staan je buitenland opties aan in mijn simyo?



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-zit-in-het-buitenland-en-ik-kan-niet-belle-100
yes! Dat was het! Dank!
Hi Daan,



Ah, kijk eens aan 😃 Goed om te lezen dat het intussen weer werkt.



Geniet ervan!



Groetjes,

Jihane
Kenia is trouwens geen EU land. Dat betekent forse prijzen voor Internet. Een tekst whatsappje oid zal wel meevallen,

maar een filmpje van die kudde olifanten oversturen kost heel veel.
Hi Groentjuh,



Dat is zeker waar! De tarieven zijn hier nog even terug te vinden!



Groetjes,

Jihane

Reageer