Skip to main content
Nieuwe telefoon gekocht, moest een nano sim in. Deze kwam vandaag aan.

Volgens de instructies geactiveerd om mijn simyo, in telefoon gedaan, nieuwe pin ingevoerd: geen netwerk.

Op mijn simyo staat het nieuwe simkaartnummer als klaar voor gebruik, verschillende malen geherstart, in ander toestel geprobeerd, kan niet registeren op netwerk.



Als in de instellingen zoeken op netwerk zie ik wel KPN Tmobile en alles staan, de sim is dus ontgrendeld. Kies ik dan handmatig KPN: Sim staat registratie op dit netwerk niet toe.



Is dit een kwestie van tijd ? Hoe lang moet ik wachten voor ik de helpdesk weer ga lastig vallen ?
Val ze maar gerust lastig hoor. Ze zitten speciaal te wachten tot jij ze lastig valt.

Niet heus hoor, ze willen je met alle liefde en respect helpen. :)



Is de telefoon wel simlockvrij? Probeer eens indien mogelijk andere sim met kpn netwerk.
Hij is simlock vrij
Hij werkt, kan en slot op !
Hoi Scoopline,



Wat leuk een nieuwe telefoon!



Je valt niemand lastig hoor, het is hartstikke vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je nieuwe simkaart.



Het aanmelden van nieuwe simkaarten verliep gister helaas met enige vertraging, maar dit probleem is inmiddels opgelost.



Goed om te zien dat jouw simkaart inmiddels ook naar behoren werkt.



Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?



Groetjes,

Sean



@Friesian bedankt voor het meedenken!
Sean, ik ben al een stuk verder...

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-activeren-gelukt-maar-vervolgens-geen-service-de-nieuwe-simkaart-33276



MEEP MEEP :D:P🆒
Hee Friesian,



Ik doe echt mijn best, maar ik kan je gewoon niet bijhouden 😛

Reageer