Skip to main content
Beste lezer,



Ik heb deze week een vervangende simkaart van jullie ontvangen nadat mijn oude simkaart kapot was gegaan. Deze simkaart heb ik geactiveerd en daarna ook het emailtje van jullie ontvangen met daarin je pin en pukcode. Nu het probleem. Als ik mijn telefoon(Sony Xperia Z2) opstart, moet ik wel mijn pincode invoeren maar daarna werkt de simkaart niet meer, ik heb geen bereik meer, geen streepjes, helemaal niks. Ik hoop dat probleem opgelost kan worden.



MVG 

Freek
Hoi FreekvG, welkom op het Simyo forum!



Om gelijk te beginnen met het goede nieuws:

Ik hoop dat probleem opgelost kan worden.


Ja dat kan. Sterker nog; ik heb het net gedaan ;)



Je simkaart bleek niet goed aangemeld te zijn op het netwerk nadat je 'm geactiveerd had. Dit heb ik nu handmatig gedaan.

Misschien moet je alleen wel je telefoon nog even opnieuw opstarten, maar that's it.



Laat je het nog even weten dat je simkaart écht werkt?
Ja mijn simkaart deed het weer nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Bedankt hiervoor 🙂
Hoi FreekvG, Dankjewel voor de terugkoppeling en heel fijn om te horen:D
Nano simkaart ontvangen voor mijn nieuwe telefoon maar na activatie heb ik nog steeds geen service

(Ongeveer 10 uur geleden geactiveerd)
Hoi Mario



Welkom op het Simyo forum.

Kun je iets specifieker zijn?

Heb je de aanwijzingen goed opgevolgd die bij de vervangende sim-kaart zitten?



Graag je reactie zodat we je verder kunnen helpen.



Simyo is pas maandag weer aanwezig. Dus ik ben bang dat je dit weekend geen gebruik kan maken van je aansluiting.
Ja alle aanwijzingen opgevolgd, telefoon uit en weer aan gezet, in linker bovenhoek van te telefoon staat 'geen service'
Hoi Mariokart, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd. Kun je je nieuwe simkaart al gebruiken? :o



Op het moment dat je een vervangende simkaart activeert, dan kan het soms even duren. Wat vaak helpt is je telefoon uit en aanzetten. Je kunt ook handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.



Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aandoen? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Je zou anders je simkaartnummer kunnen checken op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens > Simkaartnummer.



Als de tips niet helpen, dan hoor ik graag van je welk type telefoon je gebruik? Ook of je je simkaart in een andere telefoon kan testen :)



@maikel.martens; dankjewel voor je hulp. Goed dat je vraagt om meer specifieke gegevens!

Reageer