Skip to main content

.

Hallo ik heb een nieuw aangevraagde simkaart geactiveerd  en nu heb ik na 15 minuten nog geen bereik. ik heb inmiddels de telefoon nog een keer uit en weer aan gezet maar nu zegt ie dat ik de pincode die ik van symio door gestuurd heb gekregen niet de juiste is. graag een antwoord
Hoi rene2402, welkom op het Simyo forum!



Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart . Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.



Het klopt dat jouw simkaart momenteel niet werkt.

In je gegevens zie ik namelijk dat je op 8 én op 9 december een vervangende simkaart hebt besteld. Ze zijn ook allebei geactiveerd, maar het netwerk weet nu niet meer welke je gebruiken wilt.

Vervolgens heb je vandaag wéér een vervangende simkaart besteld, maar die heb ik nu maar even tegenhouden.



Kun je me laten weten welke simkaart je van plan bent je gaan gebruiken? Dus het serienummer hier vermelden, maar mag ook per privébericht als je dat fijner vindt.

We gaan dan handmatig die simkaart koppelen aan jouw aansluiting en dan komt het als nog goed 🙂

Reageer