Skip to main content

Dag,

Sinds een dag of 2 werkt mijn Simyo prepaid simkaart plotseling niet meer.

Ook niet in een ander toestel.

Als ik in de app kijk staat deze gewoon op actief en verder is ook alles goed ingesteld.

Ik heb overigens ook niets veranderd aan de instellingen.

Heel vreemd….

Mijn sim van mijn vrouw (ook Simyo) werkt wel gewoon in mijn  toestel.

Telefoon ook al meer dan 5 minuten uitgeschakeld, ook geen effect.

Iets aan de kant van Simyo wat niet goed meer is ingesteld? Zou een reset van de kant van Simyo kunnen helpen?

Hoi @MarcoW02,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart plotseling niet meer werkt! Ik heb zojuist even meegekeken op jouw prepaid aansluiting en ik zie inderdaad dat alles goed staat ingesteld en alles actief is en je nog genoeg beltegoed hebt. Wat werkt er precies niet? Kan je niet bellen of gebeld worden? Wil je ook gebruik maken van het internet of doe je dit alleen via Wifi? Geeft de telefoon of simkaart een bepaalde foutmelding aan?

Je kan de telefoon met simkaart voor 10 minuten uitschakelen, zo vindt er een reset plaats. Ik hoor graag of de simkaart hierna weer werkt! Zo niet, dan kan je mij een privébericht sturen en vraag ik een nieuwe simkaart voor je aan 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer