Beste Simyo, ik ben al ruim een jaar in het buitenland en heb laatst per ongeluk een broekzakgesprek gehad. Dit heeft meer gekost dan ik nog aan beltegoed over had. Nu heb ik onderhand meer beltegoed opgewaardeerd maar heb nog steeds last van een inactieve simkaart (sinds 14 mei). Hoe krijg ik deze weer actief? Volgens MijnSimyo staat deze wel op actief en mijn telefoon is ook al meerdere keren uit en aan geweest. Mvg, Eline
Bladzijde 1 / 1
Hi Eline,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je geen bereik meer hebt in het buitenland! Ik heb jouw aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je gewoon zou moeten kunnen bellen, sms'en en internetten daar! Ik heb daarom een reset uitgevoerd op zowel je simkaart als op je buitenlandopties. Hiermee zijn alle instellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Lukt het dan nog niet? Dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te kiezen op je mobiel via Instellingen > Aanbieder. Daar vink je uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je zelf netwerken kunt selecteren.
Laat je me weten of 't zo lukt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je geen bereik meer hebt in het buitenland! Ik heb jouw aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je gewoon zou moeten kunnen bellen, sms'en en internetten daar! Ik heb daarom een reset uitgevoerd op zowel je simkaart als op je buitenlandopties. Hiermee zijn alle instellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Lukt het dan nog niet? Dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te kiezen op je mobiel via Instellingen > Aanbieder. Daar vink je uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je zelf netwerken kunt selecteren.
Laat je me weten of 't zo lukt?
Groetjes,
Jihane
Yess uiteindelijk handmatig een netwerk kiezen heeft het weer doen werken! Merci
Hoi EliTah,
Wat fijn dat het nu weer werkt! Heel graag gedaan namens Jihane!
Groetjes,
Kevin
Wat fijn dat het nu weer werkt! Heel graag gedaan namens Jihane!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.