.

Vraag

Waarom werkt mijn simkaart niet in smarthorloge?

  • 30 November 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Ik heb een nieuwe SIM kaart prepaid gekocht met tegoed. Deze werkt echter niet in een smarthorloge op 2G netwerk. Een andere SIM kaart in het horloge werkt wel.

Ik heb gebeld voor aankoop en het zou moeten werken. Dit is niet zo.

 

Wat zou ik kunnen aanpassen?

 

Alvast bedankt,

Jarno


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Is die andere simkaart prepaid of abonnement? Van Simyo of een ander?

de andere is ook een prepaid kaart maar van Lebara

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JJJ2,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart niet werkt in jouw smarthorloge! Echter mogen wij nooit garantie geven over de werking van de simkaart in een ander apparaat dan een telefoon. Dit omdat wij ons voornamelijk richten op de simkaart in combinatie met een telefoon. Het spijt me dat dit verkeerd naar je is gecommuniceerd! Het 2G netwerk is een veel trager netwerk dan het 4G netwerk waardoor het dus inderdaad kan voorkomen dat dit niet werkt op jouw smarthorloge. Zou je voor mij kunnen testen of de simkaart wel werkt in een telefoon? Bedankt voor je reactie @wimj12!

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Dit heb ik getest en van telefoon naar telefoon werkt.

Echter wat ik vervelend vind, is dat ik eerst bel, de situatie in detail uitleg. Waarna ik terug hoor dat ik gewoon kan bestellen omdat het gaat werken.

Graag hoor ik hiervoor dan een oplossing.

 

Groeten,

Jarno

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JJJ2,

Bedankt voor je bericht. Goed om te weten dat de simkaart wel werkt in een telefoon! Ik zou graag willen uitzoeken met wie je hebt gesproken zodat ik ook deze collega kan inlichten. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Wellicht kunnen we jou tegemoetkomen vanwege deze miscommunicatie. 

Groetjes,
Amy

Reageer