Skip to main content
Simkaart werkt alleen op Samsung telefoon verder op Windows telefoon pin incorrect en en herkent Puk code niet. Moet nu nieuwe simkaart gaan betalen zeker Mooi niet!!!
Hoi,



Heb je de codes gebruikt die op je MijnSimyo staan?

Als je Samsung wel werkt met de simkaart + codes en je Windows Phone niet dan hoeft dat niet aan de simkaart te liggen.



Kun je aangeven wat je Windows Phone precies aangeeft? Desnoods door het maken van een screenshot en deze hier te plaatsen.
Het ligt duidelijk aan de simkaart, de andere toestellen werken normaal op hun eigen simkaart. de simkaart van Simyo doet niets in het toestel waarvoor hij nodig is. In een samsung doet hij het perfect incl. pincode verwerking etc. in een nokia vraagt hij om de pin en zegt dan pin-ongeldig. na een aantal keren de juiste pin staat alles op slot.Puk code werkt ook niet meer.
In een samsung doet hij het perfect incl. pincode verwerking etc. in een nokia vraagt hij om de pin en zegt dan pin-ongeldig. na een aantal keren de juiste pin staat alles op slot.Puk code werkt ook niet meer.



Ik ben van mening dat het niet aan de simkaart ligt want, zo schrijf je zelf, hij doet het wel in een ander toestel. Kortom het is je Windows Phone die problemen geeft. Nu is mijn vraag dan, is die simlock vrij?
De windowsphone is simlockvrij en werkt met meerdere simkaarten perfect ook het teostel die ik gebruik werkt met andere simkaarten perfect. Duidelijk simkaartfout
Tenzij al die simkaarten toevallig van dezelfde provider zijn..... (die dan wel werkt.....)
Hoi Standkachel,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart het niet lijkt te doen in je Windows Phone 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Je geeft aan dat het wel werkt in je Samsung-toestel. Zoals Raytje zegt, wijst dit erop dat het geen fundamenteel simkaart-probleem is. Natuurlijk betekent dat niet dat het meteen aan het toestel ligt. Het kan ook aan de verbinding tussen de simkaart en de telefoon. Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart. Hiermee haal ik de aansluiting kort van het netwerk, waarna ik 'm weer aanmeld. Hiermee worden eventuele storingen uit de verbinding gefilterd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?



Als het probleem dan nog steeds speelt, wil je de simkaart in een andere telefoon plaatsen? Ik ben benieuwd of hij het wel doet in een derde telefoon. Dat kan ook informatie bieden die handig is om te hebben.



Maar mocht de simkaart het nog niet doen na de reset, dan ga ik jou uiteraard een nieuwe simkaart toesturen. Helemaal voor niks! Dit is namelijk wel een uitzonderingssituatie.



Hou je me op de hoogte?



Overigens wil ik je erop wijzen dat het niet de bedoeling is om in hoofdletters te typen of om scheldwoorden te gebruiken. Ik heb je bericht dus ietsjes aangepast. Laten we allemaal vriendelijk tegen elkaar blijven!



@ Raytje en andrer, dank voor de reacties!



Groetjes,

Jihane

Reageer